Köket innan retroförvandligen


Det första jag la märke till när jag klev in i vårt nya kök var att vi äntligen hade ett separat kök. Vi behövde inte längre sitta i vardagsrummet och se köket eller tvärtom. (Vardagsrummet gömmer sig alltså bakom den vita väggen)

Sedan tittade jag på den lilla matplatsen och det växte genast fram en bild i mitt huvud. "Detta blir perfekt! Här kommer mitt perstorpsbord passa in. Det kommer bli riktigt mysigt". Det blev också väldigt mysigt när allt kom på plats och Ni som ännu inte sett resultatet kan göra det här

Bordet var också det första som fick komma in i lägenheten. (Jag lyckades helt på egen hand bära det från den gamla lägenheten och in i den nya och det måste jag ärligt säga att jag känner mig lite stolt över)

Tätt följt av min snurrburk som jag blivit alldeles förälskad i. Den är verkligen praktisk att ha bredvid spisen när man lagar mat!

Det var riktigt roligt att ställa allt på plats och få det att bli hemtrevligt. Jag säger verkligen inte att gärna flyttar igen men känslan av att få skapa ett hem var en härlig känsla!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback