Äntligen tillbaka!


Hej mina vänner nu är nästan allt på plats i den nya lägenheten och jag ska givetvis visar er hur det blev men det får komma lite då och då. Just nu är det bara skönt att den gamla lägenheten är tömd (minus två lampetter som ska hämtas idag!). Dock har vi hela källaren kvar att tömma men förhoppningsvis går detta fort då allt ska upp på vinden. Behöver jag nämna att jag är totalt slut i både kropp och knopp efter ett ständigt flyttande sedan den 31/8?



Jag bjuder på en retrobild av mig och min bästa vännina tills vidare!






Kommentarer
Postat av: StarChief

Snygg bild, flytta är alltid jobbigt hoppas jag lipper

2010-09-10 @ 20:01:20
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

StarChief: Det är väl bara att välja och låta bli då ;) Hehe

2010-09-10 @ 22:15:11
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Christin

Kul att det gått bra med flytten.Förstår det tagit på krafterna.

2010-09-11 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback