En mysig Lördag!


Den viktigaste personen i mitt liv är min mormor. Hon bjuder på så mycket lycka och kärlek till alla i sin närhet. Man blir glad och mysig i hela kroppen av att umgås med henne.

Det bästa är när mormor kommer på besök hos oss. Hon sätter sig direkt i min retrohörna och man kan riktigt se hur hon slappnar av, minns tillbaka och njuter. En av lördagarna i förra månaden bjöd vi på middag och sedan satt jag och mormor i retrohörnan och spisade skivor.



Här sitter vi och skrattar åt fotografen. Vi har alltid mysigt och roligt när vi träffas. 



Vad passar väl bättre än denna härliga miljö med ljuvliga skivor och levande ljus i dagens höstrusk?






Kommentarer
Postat av: Christin

Trevligt att du och mormor kan mysa i retrohörnan när nu mannen i ditt liv inte delar just det intresset med dej..

2010-11-06 @ 17:27:51
Postat av: Clinen

Christin: Ja det är roligt! =) Fast nu när det blev ett helt vardagsrum föll det min man lite bättre i smaken. Han är väl inte jätteglad över det men han uppskattar det på ett helt annat sätt. =)

2010-11-07 @ 16:02:54
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Christin

Kul att han vänjer sej när han ser hur fint det faktsikt blir :-)

2010-11-07 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback