Fika med stil?


Veckans skylt är en neonskylt i Lund. Den hittar Vi ovanför ingången till ett café som heter Ramklints. Jag har inte varit inne i cafét och tittat oredntligt men det lilla jag har sett är inget märkvärdigt. Det roligaste med detta café verkar vara den vackra skylten!

Anledningen till att det sticker ut en massa små stålpinnar från skylten är för att försöka hindra fåglarna från att sätta sig på skylten och uträtta sina behov. Det verkar inte ha fungerat jättebra.



Jag bjuder på en bild i lite mer 1950-tals anda också.



Imorgon blir det ett inlägg om helgens loppisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback