Vad tråkigt det ser ut!


Det var ett tag sedan jag la ut "veckans skylt" nu. Tanken var att försöka ha söndagar som veckans skylt-dag men jag lyckas glömma det varje söndag så därför läggar jag ut den idag istället.

Denna gången blir det en skyltlös plats. Denna ställning sitter ovanför en bokaffär i Lund och jag är så nyfiken på vad som funnits där en gång i tiden. 



Har det suttit en hel skylt eller bokstäver på ställningen?

På ett sätt är det kul att ställningen sitter kvar. Det vittnar om en tid då det satt en fin skylt här men samtidigt är det tråkigt då det ser tomt och ödsligt ut på något sätt. Bokaffären borde kosta på sig en snygg skylt i form av enskilda neonbokstäver i någon snygg retrostil. Håller ni inte med?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback