Dukat för kalas


Som många av er redan vet fyllde jag år den 6/7 och då blev det lite kafferep med tigerkaka och dajmtårta. Allt var givetvis hembakat och kaffet nybryggt. Den som inte drack kaffe kunde få te eller en läskedryck istället. Det blev en riktigt fin eftermiddag och jag kunde inte ha firats bättre!

Åh, vad ljuvligt bordet blir med Regina-servisen! Jag har sagt det förr men det tål att upprepas. Jag är oerhört glad att jag lyckades få tag i hela(?) servisen!



(Jag valde att sudda alla ansikten eftersom jag inte
vet om de vill synas på internet eller inte)



Med detta inlägg tar jag en kort bloggpaus över helgen då Vi ska resa upp till Blekinge
för att hälsa på mina föräldrar, fira mig och gå på Tosia Bonnadan (årlig marknad).






Kommentarer
Postat av: Libby

Regina rules! :-)

Ha en kul helg! (Jag ska till Karlskrona nästa helg, har du något tips på bra helgloppisar i de trakterna?

2010-07-08 @ 15:55:29
Postat av: Anta Snaque

Grattis i efterskott! Det är härligt att fylla år på sommaren! Regina pryder sin plats!

2010-07-08 @ 17:22:09
URL: http://antasnaque.blogspot.com
Postat av: anna

så vackert dukat!

Postat av: Clinen

Libby: Ja den servisen är verkligen bäst! Tyvärr vet jag bara ett ställe i blekinge som har secondhand prylar med en hel del 50-60-tal. Det är ett ställe som heter Prylboden och ligger i Ronneby.

Synd att det inte var denna helgen du skulle hit. Då hade vi kanske kunnat ses för en fika. Hade varit roligt. =)



Anta Snaque: Tack!



anna: Tack!

2010-07-09 @ 09:08:21
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: The StarMan

Jaha som vanligt är man sen på det, tigerkaka hmmm

Grattis.

2010-07-12 @ 20:16:20
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

The StarMan: Tack! Bättre sent än aldrig. =)

2010-07-13 @ 09:26:00
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback