Åh, du ljuva skylt!


Veckans skylt hittar Vi i Ronneby. Det är en skylt för en klädesbutik. En av de vackraste skyltar jag sett! Jag gillar att bokstäverna har lite skrivstilskänsla över sig och den fina gröna färgen mot de vita bokstäverna. Det känns så stilfullt.

Och här bjuds det på en bild tagen i sepia-format! Jag tycker det är så vackert med sepia men jag vill gärna ha en helt vanlig med färg också så att man kan njuta av båda delar. Sepia får bilden att kännas äldre och lite mer 1950-tal för min del.



Jag undrar om butiken var lika vacker som skylten?
Hann tyvärr inte in och titta då vi var där för att besöka marknaden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback