Välkommen!


Här börjar en underbar resa genom tiden. Jag ska förflytta mig till 1950- och 1960-talets underbara värld! Till stor del kommer jag att inrikta mig på just 1950-talet men enligt hur jag ser på det går 1950- och 1960-talet ihop lite med varandra.

Det kommer bli en spännande resa för mig då min man inte alls delar detta intresse. Jag är ensam med att tokälska 1950-talet här hemma men jag ska göra vad jag kan för att få in det i hemmet och njuta av det ändå.

Enligt mig finns det inga ljuvligare hyllor än stringhyllan och det finns inga vackrare bokhyllor/skåp/byrålådor än de som gjordes i Teak under 1950-talet och för att inte tala om porslinet och kläderna. Enligt min man finns det nästan inget fulare.

Låter detta intressant? Då är Du givetvis välkommen att följa mig under resans gång!





Kommentarer
Postat av: Libby

Kul! Välkommen in i retrobloggargänget! Jag lägger upp länk till dig direkt!

2010-02-16 @ 16:21:33
URL: http://femtiotalsjakten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback