Tid för grill? och en otroligt vänlig själ!


Denna härliga inomhusgrill har jag fått av min mamma. Jag blev jätteglad när hon sa att jag kunde få den om jag ville ha den. Såhär såg grillen ut när jag fick den.

Ni kanske inte riktigt kan se alla prickar och fläckar på bilden men de finns där i alla fall.




Såhär ser grillen ut efter jag har försökt rengöra den.
(ursäkta den otroligt fula tvättsvampen som råkade fångas på bilden!)






Det är givetsvis Nilsjohans Snapphanegrill Ni ser på bilderna och jag är jätteglad att den är min!

Grillen har varit flitigt använd och det märkte jag när den skulle rengöras. Jag fick skrubba en hel del på vissa ställe och även om jag gjorde det fick jag inte bort allt och tyvärr fins det en och annan repa på den. En del av mig tycker givetvis att det är synd men samtidigt är det en del av charmen tycker jag. En fin grill som var väldigt omtyckt av sin förra ägare.

Tyvärr äger jag inte någon bruksanvisning till grillen och därför vet jag varken om jag har alla delar som behövs till den eller hur jag ska jag göra för att använda den. Jag lyckades dock hitta en otroligt vänlig tjej, Hanna, som hade en likadan grill, fast i turkos färg, och hon gick med på att scanna in sin bruksanvisning och maila till mig. Tusen tack Hanna, det uppskattas verkligen och för att visa min uppskattning hamnar du på länklistan här till vänster på bloggen!





Kommentarer
Postat av: Eva Svahn

Hejsan Clinen,

Jag har till min störa glädje fått tag på en snapphanegrill som din och letar fibrilt efter en bruksanvisning, fann din blog och undrar om du har lust att mejla en kopia till mej som du fick av Hanna.

jag vore så enormt tacksamt :-)



mvh eva

kaprifol46



2010-05-27 @ 15:02:24
Postat av: Clinen

Eva: Hej! Kul att du tittade in. Du är varmt välkommen att besöka den fler gånger!

Visst kan jag försöka maila den till dig. Det blir förmodligen i slutet på veckan eller början på nästa.

2010-05-27 @ 22:05:17
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag skriver till dig då jag fick en snapphanegrill av mormor igår.

Ingen bruksanvisning tyvärr.

Skulle du kunna skicka en bruksanvisning mm till mig då jag såg att du hade fått en av Hanna?

Tommy

2010-10-11 @ 12:48:40
Postat av: Clinen

Tommy: För att kunna göra det måste jag ha din e-mail adress.

2010-10-11 @ 13:09:18
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Tommy

Här får du mail adressen.

2010-10-12 @ 18:24:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback