72 delar Gense


I Måndags hämtade jag ut ett paket som jag budat hem på Tradera. Det var ett paket med 72 delar bestick av Gense. De låg i originalkartonger med garantibeviset kvar. Visserligen fick jag betala en del för dem men jag blev jätteglad när jag öppnade upp lådan och tittade på alla delar.

Med tanke på flytten tittade jag bara snabbt på dem och stoppade sedan tillbaka dem i lådan. Jag lånar istället bilderna från annonsen så Ni får se alla delar.

Nu ska jag bara hitta 6 matgafflar och 6 matknivar, sen har jag 12 stycken och kan ha lite större middagsbjudningar.





Kommentarer
Postat av: Retrolux

Min vän, man är aldrig för gammal att bli scout!

2010-08-19 @ 19:14:31
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Christin

Smaklig spis ! Fint med originalaskar.

2010-08-20 @ 14:58:45
Postat av: Clinen

Christin: Att hitta saker i sina originalaskar är något av det bästa jag vet! =)

2010-08-21 @ 09:38:19
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback