En sån mysig retrokänsla liksom!


I byn där vi bor finns det en liten tebutik. (Vi är inbitna tedrickare och dricker minst en stor kopp varje kväll) Häromdagen när vi väntade på bussen passade vi på att kika in i tebutiken. Där fann jag denna söta ask med pastiller.

Den fick genast åka ner i väskan och följa med på årets första cruising! Den gav en sån där riktigt mysig retrokänsla i hela kroppen. Det var ju absolut inget minus att pastillerna var goda också.

När jag tänker efter kom jag på att asken ligger kvar i väskan med nästan allt innehåll. Perfekt för den kommande cruisingen! (Den 1 Maj)





Kommentarer
Postat av: Kitten

Mmm, salmiak! Aldrig fel med retro-känsla på förpackningen...

2010-05-01 @ 10:40:48
URL: http://www.kitteninlove.blogspot.com
Postat av: Clinen

Kitten: Nej, visst är det väl något epciellt med sådana askar? Godiset blir så mycket godare känns det som. (Säkerligen en inbillning men dock en rolig inbillning!)

2010-05-01 @ 10:44:45
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback