Fram med Lp-skivorna!


Hemma hos en vän till mina föräldrar står denna underbara möbel men den ska snart flytta vidare.



(Ursäkta bildkvalitén, den är tagen med en mobilkamera)

Den ska nämligen få bosätta sig hos mig. Mina föräldrar har köpt den åt mig för 500 kronor i för tidig födelsedagspresent. (Jag fyller år i Juli) Det är inte bara en radio utan (som rubriken avslöjar) det är även en Lp-spelare. 

Tyvärr hade vi inte plats för den i bilen när vi skulle åka hem till Skåne i Söndags. Jag längtar så otroligt mycket efter att få titta, känna och provspela den. Tydligen så fanns det några gamla Lp-skivor gömda i den också, ifrån Ronneby, som följde med på köpet. De kunde inte ha gett mig en bättre present! Tusen tack mamma och pappa Lillen!!





Kommentarer
Postat av: Libby

Vilken härlig present! Grattis till den!

2010-04-12 @ 10:32:40
Postat av: The StarChief

Ser bra ut.

2010-04-12 @ 12:23:21
URL: http://starchief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback