Äntligen!


Påsken har spenderats i Blekinge hos mina föräldrar (därav den dåliga bloggningen!). I Ronneby finns det en butik som heter "Prylboden". Där kan man hitta massvis med seconhandmöbler och småsaker till vettiga priser. Givetvis var vi "tvugna" att göra ett besök i Prylboden och se om vi kunde hitta några fynd.

Jag lyckades hitta den perfekta spegeln och i rätt prisklass dessutom! Jag var nära att gå förbi den när min mamma börjar prata med mig om den. Utan att ens blinka tog jag fatt i spegeln och gick mot kassan.

Hur kunde jag missa denna skönhet? Det är nästan så att jag skäms över att jag bara passerade den! Nämde jag att den var i rätt prisklass? 125 kronor gav jag och det tycker jag är ett riktigt bra pris för denna underbara spegel. (Den gamla prislappen med information sitter kvar på baksidan men tyvärr glömde jag fotografera den innan jag hängde upp spegeln. Dock kan jag berätta att den har kostat 56 kronor en gång i tiden och att materialet är Teak)

Detta var inte mitt enda fynd i prylboden, resten får ni se lite senare.





Kommentarer
Postat av: The StarChief

Billigt,Billigt jag hittad också en spegel idag

inte lika billig men väldigt fräck.

vad heter katten?

2010-04-05 @ 19:02:20
URL: http://starchief.blogg.se.se
Postat av: Clinen

StarChief: Katten i förra inlägget heter Misan. Vi har en gul och vit som heter Saga också men det är min mans katt. Misan är min katt. /Clinen

2010-04-05 @ 19:06:09
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback