När man minst anar det så händer det!


Jag satt här idag och letade efter lite information om en av mina koppar och mitt i allt letande fann jag den. KAFFEKANNAN till min älskade servis. Var jag fann den vill jag inte avslöja men det kommer nog bli ett av mina favoritställe. Jag trodde verkligen inte att jag skulle lyckas hitta den så snabbt, mina tankar gick till och med åt att jag aldrig kommer få syn på den men där fanns den och jag kände ett lyckorus genom hela kroppen när jag fick syn på den.

Är det inte en skönhet?

Aldrig tidigare har jag sett denna udda formgivning på en kaffekanna och för att inte tala om det ljuvliga mönstret. 200 kronor fick jag ge för den och det var den verkligen värd. Inte en enda repa eller något nagg på den. När lönen kommer blir det ett serveringsfat i samma serie som jag fick information om idag. Fatet befinner sig på samma ställe som kaffekannan fanns och jag hoppas verkligen att det finns kvar när lönen har kommit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback