Fia med knuff


När vi besökte Antikgården i Rödeby var det inte bara den röda kökspallen som fick följa med hem. Jag hittade ett läckert gammal Fia-spel som var gjort i trä med träfigurer att spela med.



På baksidan fanns de gamla reglerna fastklistrade.

Ni minns kanske samlingen med Vereco France-skålarna som jag visade för ett litet tag sedan. Det var i Rödeby fann jag de ovala skålarna i två olika storlekar.



Det fanns även en liten tavla som fick följa med mig hem.

Det blev ett återbesök i Rödeby förra helgen och vad som följde med hem då får ni se en annan gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback