Läckert under...


Nu kommer det senaste numret av minnenas journal ut och som vanligt är det fullspäckat med intressanta reportage och bilder.


Vi får bland annat ta del av Siw Malmkvist härliga karriär och liv.


En annan artikel som drar ögonen till sig är "Jösses, flickor!". Här får vi veta vad som var populärt att ha under kläderna förr och hur det ser ut idag.


Sen får vi inte missa Husmorsskolans egna lilla del i tidningen. Verkligen roligt att se en bloggerska man känner igen som lyckats få en egen del i en så fin tidning!






Kommentarer
Postat av: The StarChief

Jodå jag gillade speciellt sektionenn med vad man har under, sivan har jag ju träffat.

2011-03-04 @ 23:16:57
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

StarChief: Det är jag lite sotis på faktiskt! Men hon har inte riktigt samma klass och klang idag som förr tycker jag.

2011-03-04 @ 23:36:57
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback