Resultatet i köket


Köket var det rum som var i störst behov av renovering. Jag försökte klura ut om någon av färgerna vi hade att välja på skulle kunna ha passat in på 1950-talet men jag vet inte om det gick så värst bra. Det blev en ljus mintgrön färg som påminner om päronglass. I början gillade jag det inte alls (den såg ganska annorlunda ut på bild) men den börjar så smått växa i mina ögon.

Det är tyvärr jättesvårt att få med den rätta färgen på bild men jag har kommit så nära jag kunnat.

Som ni kanske ser kommer min kryddhylla inte längre sitta på väggen mitt emot diskbänken. Vi vågar inte borra mer i den väggen. Där var så många olika borrhål och risken är att vi får ett jättehål i väggen som vi inte kan laga på egen hand. Därför kommer hyllan att hamna på väggen där micron syns.






Kommentarer
Postat av: Sarah

Ser fint ut tycker jag! Visst är det härligt, om än lite jobbigt, att få renovera?

2011-01-01 @ 14:19:45
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com
Postat av: Clinen

Sarah: Ja, det var riktigt skönt att vi fick lägenheten renoverad! Det var den verkligen i behov av.

2011-01-01 @ 22:11:55
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Christin

Det ser ljust och fräscht ut !

2011-01-02 @ 20:26:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback