Veckans skylt!


Oj, det var verkligen länge sedan jag visade en läcker skylt nu. Känns nästan dumt att kalla det för veckans skylt. Borde defenitivt försöka bättra mig på den punkten!

Denna skylt hittar vi längs med gågatan i Malmö. Den ligger någonstans mellan shoppingcentrat Triangeln och kanalen.

Matchar inredningen i cafét den vackra skylten? Det måste jag undersöka vid tillfälle!

Jag har varit där inne en gång. Det var när jag slutade gymnasiet. Mina vänner och jag hade varit på skolan för sista gången för att ta farväl av alla och få våra betyg. Detta ville vi fira på något vis och då blev det Hollandia. Jag minns inte hur inredningen såg ut jag minns bara deras underbara jordgubbsbakelse!





Kommentarer
Postat av: Lotta

äter du där igen måste du dricka te, man får in en liten söt te servis till bordet, rätt gulligt.

De är rätt dyra men ibland måste man lyxa till det.



Kram kusinen

2010-10-18 @ 15:20:59
Postat av: Clinen

Lotta: Kul =) Får testa det! =)

2010-10-18 @ 15:34:18
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback