Billy känns inte riktigt rätt


Finns det någon vänlig själ som kan tänka sig att skänka en stringhylla till mig? Jag kan ju inte ha en billybokhylla från IKEA till mina retroböcker.

Jag skulle vilja ha mina "Husmoderns köksalmanack" i en stringhylla i köket och mina "När Var Hur" i en stringhylla i vardagsrummet. I köket vill jag att stringhyllan ska ha vita string och i vardagsrummet får den gärna ha svarta string. Varför lyckas jag inte hitta någon? De syns bara på Tradera och där vågar jag inte köpa en eftersom det är riskabelt att få den skickad. Man vet aldrig hur posten hanterar paketen.

Bokhyllan Billy kommer nog ändå att få bo kvar här hemma. Den är trots allt praktisk att ha i vårt hobbyrum. Där är allt modernt. Jag vill ju inte riskera att få färg eller något annat kladd på fina retromöbler när jag pysslar med mina hobbysaker.





Kommentarer
Postat av: Sarah

Prova Blocket! Där har vi köpt alla våra stringhyllor, och ofta till bra pris också. Tricket är att kolla OFTA, helst minst en gång om dagen - så hinner du först på de bästa annonserna. Lycka till! :)

2010-10-31 @ 07:57:22
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com
Postat av: Lybtar

Det är ju så många som vill ha stringhyllor nu så det är ju inte helt lätt.

Vi har en string kopia hemma men skulle gärna vilja ha en riktig och en med fler hyllplan.



Hoppas du får fatt i den.

2010-10-31 @ 09:37:40
URL: http://porslinochnostalgi.blogspot.com
Postat av: Clinen

Sarah: Ja jag får nog göra det!



Lybtar: Det är en mycket populär hylla. Jag har själv funderat på att köpa en modern men det känns liksom inte rätt.

2010-10-31 @ 12:47:12
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback