Ännu mera string!


Detta var ingen vacker och stolt tupp. Han såg mest ledsen, ful och bedrövlig ut. Det var sorgligt att se honom hänga på en krok gömd i en hörna. Jag tog varsamt ner honom från kroken och bestämde att han skulle få bli lite ompysslad hemma hos mig.

För att pigga upp honom tog jag bort all gammal stearin och regjorde honom ordentligt, efter det fick han ett nytt lager färg. Nu är han riktigt stolt och vacker igen!

Jag är glad att jag tog hem tuppen och rengjorde honom. Det är ju en riktigt snygg ljusstake. Undrar om man kan få tag i gula julgransljus?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback