Komplett samling?


Som jag skrev i ett tidigare inlägg, fick jag tag i kaffeservisen från Karlskrona 5720. Samtidigt som jag köpte kaffenkannan till servisen fick jag veta att det även fanns ett uppläggningsfat men jag hade tyvärr inte råd att köpa det då. Tack och lov var min far så snäll att han erbjöd sig att köpa det till mig så att jag skulle kunna få en komplett servis.

Jag undrar dock om det var den sista delen i servisen eller om dett finns fler delar? Är det kanske någon av mina läsare som vet det?

Såhär ser fatet ut i alla fall och jag kan redan nu se det framför mig fyllt med varma nybakade kanelbullar.



Såhär ser stämpeln ut under fatet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback