Två favoriter i en!


Jag är inte bara galen i 1950-talet och allt vad det innebär. Jag älskar att ta bilder och istället för att alltid låta bilderna ligga undangömda på datorn skriver jag ut dem. Sedan sätter jag mig i pysselrummet och scrappar.

Scrapbooking ligger mig väldigt varmt om hjärtat! Då får jag utlopp för min kreativa sida och ett lugn infinner sig i hela kroppen. Ibland spenderas det flera timmar vid pysselbordet utan att man tänker på det. Det är till och med så jag glömmer bort att äta och dricka.

Jag hittade en härlig video som jag bara måste dela med mig av. Här kombineras mina två favoriter, Scrapbboking och 1950-talet. Det kan väl inte bli bättre än såhär?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback