Skivaffär?


När man ser denna skylt tror man att det ligger en skivaffär innanför dörren men så är inte fallet.

Nu är tyvärr både skylten och butiken borta med när butiken låg här var det en tv och radiohandel. De sålde även lite kameror och datorer om jag inte missminenr mig. Jag har bara tittat in som hastigast en enda gång och då tyckte jag butiken var tråkig och la därför inte märke till vad de sålde direkt.

Det gör mig inget att butiken lades ner men jag tycker verkligen det är synd att skylten försvann från husväggen.





Kommentarer
Postat av: The StarChief

Vet du om skylten lades på nån vind eller kastades?

2010-12-07 @ 22:51:07
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

Star Chief: Ingen aning du! En dag var den inte där bara.

2010-12-08 @ 11:49:09
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Håkan

Butiken ligger (låg!) i Lund, vid Clemenstorget, eller hur. I så fall köpte jag kasettspelare, rakapparat (!) och något mer hos dem i slutet av sextiotalet. Och de annonserade i TLTH:s nolleinfo, helsida för 15 kronor, sålt, fakturerat och inhöstat av mig. Usch va lätt de ä o kännas sig inte så ung längre. Men synd på affären.

2010-12-17 @ 00:04:57
Postat av: Clinen

Håkan: Vad kul! Har inte vetat något om butiken alls innan. Men då har den ju funnits med ett tag. Har du kvar någon av sakerna du köpte? =)

2010-12-17 @ 11:47:26
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback