Resultatet i hallen


Nu börjar vi så smått komma i ordning med allt efter renoveringen. Det enda vi inte kan göra är att hänga upp hyllor och liknande. Först måste vi skaffa en borr men det får vänta eftersom jag valde att köpa den snygga bokhyllan istället. Såhär blev i alla fall resultatet i hallen.

Vi har valt en blå tapet som har smala ränder i en snäppet mörkare blå färg.

I vår gamla lägenhet hade vi samma tepet i hallen men då var den rosa. Tyvärr kunde man inte välja den rosa längre annars hade vi valt den. Den blå var snygg men jag tyckte att den rosa var snyggare.

Min man tyckte att den blå tapeten gjorde sig bra med mina teakmöbler. Han sa att teaken och tapeten hjälptes åt att lyfta upp varandra. Ett steg i rätt riktning då alltså! Ska det sluta med att han gillar mina 1950-tals möbler och hjälper mig att leta i framtiden?






Kommentarer
Postat av: form55

Jag instämmer i att färgen på tapeten och teaken går mycket bra ihop! Den rosa hade varit ett klart sämre val.

2010-12-31 @ 14:37:39
URL: http://jjform55.blogspot.com/
Postat av: Clinen

form55: Den rosa gjorde sig jättebra med teaken när vi hade det i den gamla lägenheten. =) Får kanske leta fram en bild och visa skillnaden en dag.

2010-12-31 @ 15:04:07
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: The StarChief

Det blev bra, blått och teak passar bra ihop.

2010-12-31 @ 15:34:13
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Christin

Det ser ut att passa fint ihop !

2011-01-02 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback