Kaos!


Det kommer tyvärr bli ganska tyst på bloggen ett tag skulle jag tro. Nu närmar sig renoveringen och i helgen ska vi dessutom skaffa julgran. Inte den bästa kombinationen jag vet! Men eftersom vi inte äger någon bil är vi beroende av andra och vi hade bestämt att julgranen skulle skaffas denna helg så då får vi hålla oss till det. Det finns alltid något sätt att lösa det på.

Hur som helst kommer jag förmodligen inte uppdatera då vi lever i totalt kaos. Köket befinner sig nu mera i vardagsrummet och snart ska vi även tömma hobbyrummet och flytta ut i vardagsrummet (hur ska allt få plats?!). Hallen har vi placerat lite överallt, en del i sovrummet och en del inne i badrummet. Resten får vi försöka stuva in i garderoben på Söndag. Bjuder på lite bilder av kaoset.



Jag blir så ledsen. Denna renovering tar bort min julkänsla!

 

På återseende mina vänner!






Kommentarer
Postat av: Christin

Hoppas du snart är tillbaks med nya retroinlägg från nyrenoverade lägenheten !

2010-12-10 @ 13:47:39
Postat av: Clinen

Christin: Det kommer förmodligen upp bilder på renoveringen och på hur resultatet blev. =)

2010-12-10 @ 13:53:31
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Sonia

Vill du höra om kaos så kan jag berätta att jag o min sambo flyttade till en ny lägenhet 10 mil ifrån där vi bodde i onsdags förra veckan. När vi kommer hit för att hämta nycklar får vi veta att hela lägenheten ska renoveras! Det innebär nya golv o nya tapeter. Tjoho. Så där står vi med 2 katter, 1 hund o två släp + ett till som skulle komma några dagar senare o kunde alltså bara bo i ett av sovrummen (en 4:a), som vi sedan fick flytta ut ur några dagar senare o in i ett annat som är hälften så stort. Förrådet har svämmat över (hur mycket har man egentligen?!) o efter helgen ska allt i klädkammaren ut igen. Men efter 1,5 vecka kan vi äntligen börja packa upp lite här o där. Har dock inte den blekaste om vart ngt är o det är oerhört frustrerande när man inser att ens öronmuffar ligger i en låda längst ner o längst in i källarförrådet, jääj. Men men. Någon mot mitten av nästa vecka tros allt vara klart. Nu är iaf vardagsrum, kök o en av hobbyrummen klara. Alltid ngt.



Var inte därför jag tittade förbi. Hittade en sida med kläder du kommer älska! http://www.collectif.co.uk Finns många större storlekar (upp till 22!) så kanske det finns något som tilltalar dig. De har allt man kan tänka sig behöva för att vara en riktig rockabilly-brud =oP Lycka till med allt o God Jul!

2010-12-10 @ 20:30:58
URL: http://sirifisen.blogg.se/
Postat av: Khina

Lycka till å tänk va bra det skall bli när det blir klart...Ser fram emot det färdiga resultatet.

2010-12-10 @ 23:03:23
URL: http://gamla konsum.blogspot.com
Postat av: Clinen

Sonia: Låter lagom roligt! Det är tur att hantverkare är snabba nu för tiden.



Khina: Det gör verkligen jag med! (kunde förresten inte gå in på sidan du angav som din)

2010-12-12 @ 12:39:38
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag vet precis vad ni går igenom! Bäst att fokusera på slutresultatet, njut av nuet och fantisera om hur ni firar jul i en superduperfin lägenhet nästa jul :D

2010-12-13 @ 14:40:22
URL: http://www.mrslucky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback