Ge dig själv en bra start på 2011


Varför inte börja det nya året med trevlig läsning? I det första numret för 2011 av Minnenas Journal visar de hattmode, härliga annonser, vykort, husmors kunskaper och mycket mer.

Hattar är verkligen något jag måste titta lite mer efter. Läsa på om vad som är rätt och vad som blir en modemiss. Egentligen passar jag i söta hattar men jag vågar aldrig ha det på mig. Jag är nog lite rädd över vad andra ska tycka och sen är jag en sån där typ som hatar när några hårstrå hamnar fel i frisyren. Det är något jag måste jobba på. Mer hattar åt folket!





Kommentarer
Postat av: Jerry Söderberg

Hej Clinen

Vilken härlig läsning. Jag tycker du skriver spännande. För några år sedan gjorde hustrun o jag en park. Läs lite om det på min hemsida (en blogg)där kan finnas några tips till dig om ditt Café. Man måste våga ta språnget. Man lär sig medan man håller på

mvh

Jerry

2011-01-06 @ 07:29:36
URL: http://blogg.jerrysoderberg.se
Postat av: Clinen

Jerry: Tack! Kul att du gillar bloggen! =) Du får gärna skicka en länk till det du ville tipsa om. Jag var inne och tittade lite på dina sidor men jag hittade tyvärr inget om någon park.

2011-01-07 @ 12:24:41
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback