Årets julkalender!


Nu var det några år sedan jag tittade på julkalendern men i år bestämde jag mig för att följa den. Jag lyckas tyvärr dock alltid missa den när den visas på tv men som tur är visas den på svt play. Den verkar lite mysig och rolig. Den handlar om en familj som packar ihop och säljer allt de äger för att flytta in i ett gammalt hotel som de bestämmer sig för att köpa. Vad de inte vet är att hotellet inte verkar ha några gäster längre och med den nyöppnade motorvägen är det ingen som åker förbi och får syn på hotellet heller.

Inne i hotellet finns det mycket retroinredning. Köket har förmodligen sett likdant ut sedan 1950-talet. Har Ni inte sett årets julkalender tycker jag Ni ska ska ge den en chans. Om inget annat är det ju roligt att se all den läckra inredningen!



Har Ni sett årets julkalender? Vad tycker Ni om den?






Kommentarer
Postat av: Anna

Jajjemen, den är bra! :) Men förra årets var bättre och där var inredningen riktigt snygg!

2010-12-06 @ 14:48:14
URL: http://www.ljuva50tal.blogspot.com
Postat av: Clinen

Anna: Den missade jag. Vet du vad den hette? Man kan kanske kolla upp den på youtube tänkte jag.

2010-12-06 @ 15:42:36
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Retrolux

Förra året? bar inte det superhjältejul? Tråkig! Gyllene Knorren = bra!



Kåken finns på riktigt och ligger i Surahammar. Surahammars herrgård är det visst. Jag tror nog inte att den är inredd så dock. Det är nog inspelat i studio skulle jag tro.

2010-12-30 @ 14:57:49
URL: http://retrolux.blogg.se/
Postat av: Clinen

Retrolux: Ingen aning om vilken som gick förra året. Såg inte en enda minut tror jag. Ja, det mesta gjordes i studio i år tror jag. Såg bakom kulisserna på svt-play.

2010-12-30 @ 17:06:03
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback