När solen skiner fylls torgen!


Det var vid detta loppisbord jag hittade min vackra klocka.

De verkar ha trevligt när de står där i solskenet och säljer. Försäljarna pratar med varandra och känner till vilka som brukar vara där. Ibland kan man höra dem fråga efter någon försäljare som inte stått där på några dagar.

En del av försäljarna vet vad det är de säljer och har därför inte några loppispriser. Det verkar bli svårare och svårare att hitta bra priser.

Men ibland har man tur och hittar något som ingen verkar bry sig särskilt mycket om. Kruset som det står "Hembränt" på är ett 20 kronors fynd. Jag hade redan kruset som det står "Halvan" på och de små kryddburkarna.

Ett annat litet fynd är denna söta äggkopp i teak. Tyvärr fanns det bara en men jag blev förälskad och 5 kronor var den helt klart värd!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback