Praktiskt för nästan allt!




Sonja fungerar till det mesta i Ert hem.



Ni kan välja att ha det i köket som diskställ, hyllor, sophantering med mera.

Använd Sonja för att förvara flaskor, skor och räkningar.

Eller varför inte använda det i badrummet så Ni slipper ha schampooflaskorna
och tvålen på badkarskanten.



Om jag lyckas finna Sonja för badrummet tänker jag slå till. Det verkar vara en riktigt smart och praktisk lösning för alla mina tråkiga badrumsbekymmer!

Vill du se fler annonser från Sonja-serien kan du göra det hos Libby på Femtiotalsjakten.





Kommentarer
Postat av: anna

Så praktiskt och snyggt!

Postat av: Clinen

anna: Ja, visst är det! /Clinen

2010-04-08 @ 17:33:49
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Libby

Finfina annonser. Jag länkar till inlägget frå´n mitt gamla inlägg om Reda-hyllor med mera.

2010-04-12 @ 10:33:53
Postat av: Clinen

Libby: Tackar så mycket för länken! Lägger in en länk till ditt inlägg också.

2010-04-12 @ 12:29:21
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback