Passa på!


Är det någon av Er läsare som kan tänkas vara intresserade av en LP med Grease soundtrack? Tyvärr har jag bara LP nummer 1, den andra fattas alltså. På skivan finns det kända låtar som "Grase", "Summer nights", "Beauty school drop-out" och "Greased lightnin" med flera. Skivan är lite dammig och jag har tyvärr ingen "borste" för LP så jag vågar inte rengöra den!

Skivan får ni för portopriset och ni kan själv välja om det ska skickas med vanlig postgång eller på annat fraktsätt. Priset kommer därför variera och jag får veta kostnaden när jag packat och lämnat in skivan för att skickas iväg.



"Först till kvarn" så att säga. Det är bara att lämna en kommentar!






Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen, skänker du bort en så bra skiva!?! Jag har redan ett ex så någon annan får njuta av denna :)

2010-09-30 @ 20:23:51
URL: http://www.ljuva50tal.blogspot.com
Postat av: Clinen

Anna: Köptes för ett någon dag sedan och när jag hamnade i nästa skivaffär hittade jag en komplett version. Då känner jag att jag kan "skänka bort" denna. Frakten står ju "köparen" för ;)

2010-09-30 @ 20:32:07
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback