Vilken glädjande överraskning!


Det var riktigt varmt ute, solen sken och jag blev sugen på att sätta mig på altanen med min nya tidning.

Det fanns så mycket spännande och intressant att jag inte kunde sluta läsa. Om Ni inte redan köpt tidningen tycker jag absolut att Ni ska göra det! Den rekommenderas varmt. Själv funderar jag på att börja prenumerera på den. Det ligger två tidningar här hemma sedan innan som jag ännu inte läst färdigt men det ska jag se till att göra snarast möjligt!

Plötsligt fick jag världens överraskning...

Inte nog med att jag jag fick hem tidningen gratis i brevlådan, jag blev omnämnd i den utan att jag ens visste om det. Det är första gången (vad jag vet) som min blogg blivit nämnd i en tidning och det gjorde mig riktigt glad. Tänka sig att Minnenas Journal tycker att min blogg är värd att tipsa om! (Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen)

(P.s, jag skriver inte varmt om Minnenas Journal för att jag blivit nämnd i den. Jag gillar verkligen tidningen och tycker att fler borde unna sig lite njutbar läsning!)





Kommentarer
Postat av: Betty Lou

Jag blev lite smått fnittrig när jag upptäckte mig själv där också. Hade inte förväntat mig det. Jag prenumerera redan, bästa tidningen sverige producerat!



Minns att dom mailade mig för evigheter sen och undrade om jag kunde bidra med något men jag tipsade istället om massor med andra bloggar för jag är ganska kass på att skriva själv.

2010-09-25 @ 08:13:08
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: Randiga Tråden

Grattis, jättekul.

2010-09-25 @ 08:21:48
URL: http://randigatraden.blogspot.com
Postat av: anna

Grattis! men så har du en bra blogg också!

Jag blev också glatt överraskad när min blogg stod med.

Ha en bra helg!

Postat av: Lybtar

Vad roligt!!

När det är helt oväntat dessutom. Stort grattis och hoppas att det ger dig en massa nya läsare.

Skall springa iväg och leta efter tidningen. Finns den överallt trò?

2010-09-26 @ 09:57:31
URL: http://porslinochnostalgi.blogspot.com
Postat av: Clinen

Alla: Tack för gratulationerna! Och grattis säger jag till alla er andra som blev nämnda i tidningen också!



Lybtar: Den borde finnas i de flesta tidningsställ runt om i landet! =)

2010-09-26 @ 14:19:57
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: Christin

Kul! Grattis! Nu hittar nog fler till din blogg.

Har läst ett par nummer men inte den senaste.

2010-09-26 @ 21:40:07
Postat av: Clinen

Christin: Det borde du göra. Den var verkligen läsvärd! =)

2010-09-27 @ 12:49:20
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback