Tuffaste brudarna på länge!


Jag stötte på en hemsida med några riktigt vassa 1940-tals tjejer! Tre tjejer som tillsammans bildar gruppen "The Puppini Sisters". Har Ni inte besökt deras sida borde Ni genast gå in och ta Er en titt. Hemsidan är riktigt läcker!


(Klicka på bilden för att besöka deras hemsida!)

Dessa tjejer fokuserar på en jazzig musikstil. När man hör tonerna från musiken och deras härliga röster förflyttas man snabbt till en rökfylld liten bar och restaurang med liveband och söta flickor på scenen. Vid borden sitter männen i härliga kostymer och damerna vid deras sida i en härlig klänning, en söt hatt och vita handskar. Precis så som man får se det i filmens värld ibland.

Tips! Sök efter dessa tjejer på Spotify, eller något annat musikprogram, sätt er tillrätta med en liten drink i handen och bara njut en liten stund. (Jag får nog skaffa mig några martiniglas!)





Kommentarer
Postat av: anna

tack för tipset! skall kolla in den sidan.

Postat av: Clinen

anna: Tycker jag absolut! =) Du får gärna säga vad du tyckte sen.

2010-05-22 @ 10:02:29
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback