Gör hemmet mer personligt!


Jag gillar att ha små saker lite överallt i hemmet. Det ska synas att det är någon som bor i lägenheten/huset och det ska vara personligt. Då blir det mycket hemtrevligare och välkomnande. Man ska dock akta sig så det inte blir för mycket, det kan lätt bli plottrigt och se dumt ut.

Dessa söta små förvaringsburkar står på vasken i vårt badrum. För 30 kronor kunde jag inte låta bli att köpa dem. De är så charmiga, har en härlig färg och sätter en personlig prägel i badrummet tycker jag.


Jag bjuder på en bild tagen med blixt också.






Kommentarer
Postat av: the StarChief

Håller med fullständigt, vi älskar saker o prylar

och får hybris när man kommer hem till någon som inte har en sak eller tavla framme.

2010-05-10 @ 22:50:05
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

the StarChief: Ja, visst är det tråkigt med människor som inte har någon personlig prägel över huvudtaget på sitt hem. Det blir så kallt och tråkigt. Visst alla får ha sitt hem som dem vill men det är roligare med lite personlighet tycker jag.

2010-05-10 @ 23:34:47
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback