Färgglatt & fult men ack så fräckt ändå!


Tyvärr var det inte många som ville vara med och gissa på min lilla minigåta men här kommer i alla fall svaret.

I brevlådan kunde det ha legat handdukar eller dukar men det var det inte. Det var två bordstabletter (hoppas jag lyckas få tag på två till) eller underlägg för tallriken som man säger nu för tiden. Väldigt retro! Detta måste vara något av de fulaste men ändå häftigaste tyg jag sett. Jag kan inte låta bli att både älska och hata dem på samma gång!



Underbara säger jag, vad säger Du?






Kommentarer
Postat av: *Pinglan*

Du som gillar så mycket retro måste komma till Helsingborg och fika på "Ebbas fik" ett helt underbart ställe med stora kakor.. mums.. och gammal inredning :) kram

2010-05-27 @ 22:57:43
Postat av: Clinen

Pinglan: Jo jag har fått höra om detta fik från en hel del nu. Får bli ett besök där under sommarsemestern tror jag! =) Tråkigt att det är fotoförbud där inne bara.

2010-05-27 @ 23:02:46
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: The StarChief

gå in på min blogg under kategori 50,s och kolla in bilderna från ebbas. jag hade foto tillstånd

2010-05-27 @ 23:23:01
URL: http://starchief.blogg.se/
Postat av: Clinen

The StarChief: Jag såg det inlägget när du la ut det. Ser lite fräckt ut. Men jag skulle själv vilja ha lite bilder där ifrån och kunna lägga ut på bloggen :P Kul att ha liksom.

2010-05-28 @ 13:57:03
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker de var helt underbara!

Postat av: Libby

Bordstabletterna var kul!

2010-05-31 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback