Åhhh, underbart!


Det finns nästan inget jag gillar bättre med sommaren än att grilla. Grilla en riktigt god köttbit, göra egen potatissallad och grillspett av champinjoner, squash och cocktailtomater. Förra Söndagen (den 25 April) var det premiär för årets första grillning hemma hos oss. Det både doftade och smakade UNDERBART!

Haha, man skulle kunna tro att vi gjort mat för hela grannskapet men vi tog faktiskt rester med oss till jobb dagen efter. Man får tänka ekonomiskt och smart! Matlådor är förmodligen något av det smartaste som finns. 





Kommentarer
Postat av: Catrins Garderobstankar

Jag håller med - grilla är helt oslagbart. Åh neeej nu blev jag toksugen på mat och klockan närmar sig midnatt Doh!c

2010-05-02 @ 23:48:43
URL: http://garderobstankar.blogspot.com/
Postat av: Clinen

Catrins Garderobstankar: Tack för titten.

Jag är precis likadan. Sitter man och ser en riktigt god matbild blir man så hungrig oavsett tid på dygnet.

2010-05-03 @ 15:49:39
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback