Vilken trevlig Fredagspost!


När jag kom hem idag och tittade i brevlådan låg där en mycket trevlig överraskning till mig. Där låg en tidning som heter Minnenas Journal. Tidningen är fylld med reportage och bilder om svunna tider, även vi läsare kan tydligen bidra med foto och texter. Det första numret för i år släpps i butik den 16 Mars och innehåller 68 sidor ljuvlig nostalgi.

Denna tidning har jag aldrig hört talas om förut men den verkar mycket lovande! Jag har inte hunnit läsa tidningen ännu men jag har snabbt bläddrat igenom den och det lilla jag har sett gillar jag skarpt!

Varje nummer kommer att innehålla:
• Folkkära filmstjärnor & artister från förr
• Unika bilder från vardag och fest
• Älskade recept från mormors tid
• Gamla redskap, bilar & traktorer
• Hantverk & landskapstraditioner
• Släktforskning med experttips


När jag har en stund över blir det en stor kopp te, en varm filt och
Minnenas Journal i en härlig fåtölj.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback