Vårfint i garderoben!


Det blev inte bara en massa prylar som fick följa med hem ifrån loppisrundan. Jag hittade även denna söta kofta i en av second handbutikerna. Den hade ett hål uppe vid halsen och ett hål längst ner på ena ärmen.

Koftan var så fin att jag bestämde mig för att försöka laga den själv och jag fick den för 10 kronor. (Den är nu lagad och man kan knappt se lagningen, om man inte tittar noga) Så fort jag lyckats tappa några kilo till (kämpar med Viktväktande för tillfället) ska jag börja använda denna söta kofta!

Jag vek av ifrån loppisar och second handbutiker och gick in på Din Sko. Där visste jag att de hade skor som jag varit ute efter länge. Skorna jag brukade använda som 1950-1960-tals skor har sedan en tid tillbaka varit trasiga och för ett litet tag sedan gick det helt åt skogen med dem! 

Som tur är hittade jag ett par vita och ett par svart till priset av ett.



Nu kommer jag att vara och känna mig extra fin i vår och sommar på cruisingarna! De vita skorna ska faktiskt användas på en fest ikväll. EgoTrip cruisers (som min pappa är med i och startade) firar nämligen 10 års jubileum. (Ni kan läsa mer om det här!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback