Vad är sanningen?


Jag fick ett mail med en del gamla reklamer som jag tyckte var lite intressanta. Ungefär samtidigt som detta mail kom satt jag och bläddrade lite bland olika sidor på nätet och stötte på en rolig bild.

Här har Ni en reklam (vilket årtal vet jag inte) som handlar om kellogg´s PEP vitaminer. Det ser ut att vara en mycket nöjd och glad husfru.

Då kommer vi till den roliga bilden jag fann. Denna husfru ser inte alls lika pigg, glad och nöjd ut! Tvärtom ser hon mest ut att vara trött på livet i allmänhet och i stort behov av semester.


Så, vad tror Ni? Stämde livet på 1950-talet bäst med
bild nummer ett eller bild nummer två?

Personligen tror jag på en blandning mellan de båda bilderna.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback