Något för blommorna kanske?


Libby som driver femtiotalsjakten har en otroligt snygg vas. Den ser ut att vara gravid och jag har letat efter något liknande ända sedan jag fick syn på vasen i hennes blogg. Under min loppisrunda förra veckan blev det en liten titt inne på Erikshjälpen också.

Nu är det så att både jag och min man gillar glas och när jag fick syn på denna vas som var både gravid OCH i glas sa det "klick". Det var kärlek vid första ögonkastet!

I en av de (för mig) nya second handbutikerna i stan hittade jag denna söta lilla vas ifrån Selsbo (någon som hört talas om Selsbo innan?). Jag gillar både formen och färgen på den.



Såhär stämpeln ut under vasen:

Jag får ta mig iväg i veckan och köpa lite vårblommor att sätta i mina nya söta vaser tror jag! Just nu har jag glasvasen i mitt vitrinskåp och Selsbovasen har fått bosätta sig på skänken i sovrummet.





Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka söta vaser!

Blir fint med blommor i


Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback