Läckert!


Denna månadens budget för 1950-talssaker är reda förbrukad. Det har den varit ett litet tag om jag ska vara ärlig. (Den förbrukades på min söta kökslampa) Jag kunde dock verkligen inte låta bli att plocka fram plånboken i helgen när jag fick syn på dessa riktigt läckra ljusstakar.

De kommer från 1950-talet men mer än så vet jag inte. Jag måste verkligen lära mig hur jag tar reda på information om det jag köper! Är de inte superläckra? Jag blev totalt förälskad i dem och kunde som sagt inte låta bli att köpa dem. Både färgen och formen får mig på gott humör. De har fått bosätta sig på vardagsrumsbordet så att man lätt och ofta kan se dem.

Se så vackert bordet och ljusstakarna ser ut när solen lyser in genom fönstret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback