Älskade bok!


Nu är det bokrea och tack vare det tipsade Libby om några böcker angående retro. Givetvis fastnade jag för böckerna hon tipsade om och jag försökte hitta dem inne i stan men tyvärr var böckerna så populera att de hade sålt slut på första dagen. Då kom jag på att det finns en sida på nätet som heter Cdon och där inne lyckades jag hitta denna underbara bok.

Detta är den första (av förhoppningsvis många) böcker jag köpt som handlar om 50- 60- och 70-talet. Det verkar vara en perfekt nybörjarbok att gräva ner sig i soffan eller fåtöljen med. När ekonomin tillåter det ska jag nog införskaffa mig den första boken i denna serie som heter "Älskade pryl".





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback