Utmaning!


Libby på Femtiotalsjakten utmanade mig att dyka ner i arkivet på bloggen. Det hela går ut på att leta upp den tionde bilden som blivit publicerad och publicera den på nytt.

Bilden jag fann var denna med 5 kaffeskedar (teskedar i mitt fall) i vit bakelit. Jag skrev om dem i detta inlägg för cirka fyra månader sedan. När jag först publicerade bilden sa jag att jag ville hitta 15 stycken. Det lyckades och jag har nu 20 stycken. Passar utmärkt då jag har 20 koppar av servisen Regina som Ni kan se i samma inlägg.

Jag tackar Libby för den roliga utmaning! Kul att bli utmanad och att gå bakåt och titta lite i bloggen ibland.

Jag skickar utamaningen vidare till:

Kafferepet

The StarChief

Husmorsskolan

Vintageportalen

Och alla Ni andra som inte fått en direktinbjudan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback