Larssons Lager


Söndagen (18/7) spenderas i Landskrona på diverse loppisar och secondhand-affärer. När det gäller loppisar har jag tyvärr en tendens att vara lite självisk. Jag vill inte gärna berätta för folk var jag gjort mina fynd. "Om tillräckligt många vet om detta ställe kommer det inte finnas några fynd kvar till mig". Men idag tänkte jag faktiskt visa lite bilder från ett av ställena vi besökte i Landskrona.

Här är verkligen stort! Det är nästan omöjligt att visa Er hur stort här faktiskt är. Det är inte bara en loppis, de har även ett litet café men det får Ni se i ett annat inlägg.



Porslin, glas och prydnadssaker så långt ögat kan nå.







I bakre delen hade de möbler. Både moderna och äldre.



Gamla radioapparater fanns det gott om!

I källaren hade de kläder, väskor och skor.





Vilken drömklänning! Hade jag inte redan varit gift och om jag haft
en lite nättare kroppsbyggnad hade detta varit en perfekt brudklänning!



I nästa inlägg får Ni se några saker som fångade mitt intresse men fick stanna kvar.






Kommentarer
Postat av: Betty Lou

åh! synd att det är en bit från sthlm

2010-07-29 @ 19:38:40
URL: http://bettylougotanew.blogspot.com
Postat av: anna

Vilket härligt ställe!

Postat av: Christin

Kul att se ett ställe där man varit. Det ser lite annorlunda ut på bild, man får nya perspektiv då.

Fast den 18/7 var inte jag där :-)

2010-07-30 @ 11:11:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback