Så tokigt det kan bli!


Igår fyndade jag (som ni kan se i det tidigare inlägget) en hel del men allt var inte lyckat. På hyllan där alla diskställ brukar stå hittade jag ett litet och nätt ställ som skulle passa perfekt hemma hos oss. Jag blev totalt grundlurad! När jag kom hem strök jag en handduk och gjorde så fint på diskbänken, ställde dit diskstället och skulle testa att sätta lite tallrikar i det. "Va? Tallrikarna passar ju inte! Vad är detta för ett konstigt diskställ??"

Det visar sig att detta inte alls är något disktäll. Kan ni lista ut vad det är? Det tog mig hela kvällen att komma på vad denna ställning skulle användas till. (Svaret finner du längst ner i inlägget)

Det bästa köpet jag gjorde igår var givetvis den ljuvliga koppen med tillhörande fat från Rörstrand. Under fatet står de "Rörstrand 601". Jag är verkligen inte bra på det här med att hitta information om mina små fynd. Jag tar tacksamt emot hjälp av Er som vet mer!


Är den inte ljuvlig?


Rätt svar: Det är ett Cd-ställ.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback