Nu är det inte långt kvar...


...innan det bär av mot den nya längenheten. Vi får nycklarna den 1 September. Jag börjar bli ganska nervös! Det känns både spännande och sorgligt på samma gång. Vi har bott i denna lägenheten i 6 år nu och det är vår första lägenhet. Därför är det med blandade känslor vi ska flytta men det blir säkert bra när vi kommit till rätta. Jag ska försöka uppdatera med några inlägg i början av veckan som kommer men sedan blir det nog tyvärr tyst ett tag. Jag hoppas att ni står ut med litet tysthet från min sida. Hahaha. Om ni inte vill missa några inlägg så kan ni alltid gå in och lägga en prenumeration på min blogg inne hos www.bloglovin.com





Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med flytten! :)

2010-08-29 @ 08:12:56
URL: http://ljuva50tal.blogspot.com
Postat av: Christin

Lycka till !

Ser fram emot desto fler inlägg sen när ni börjar komma i ordning i nya lägenheten :-)

2010-08-29 @ 21:15:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback