Jag kunde inte låta bli!


För några dagar sedan sa jag att det inte skulle bli några fler tidningar för min del på ett bra tag. Det gick ju inte särskilt bra att hålla de orden kan jag säga. Inne i Prylboden fanns det nämligen tre stora högar med tidningar från 1949-1952 som kostade 5 kronor styck. Det mesta var Damernas värld men där fanns även något exemplar av Året runt Vårt hem, Hemmet och familjen och någon tunn tidning som jag inte minns namet på tyvärr.

Det fick bli sex nummer av Damernas värld,



två nummer av Året runt Vårt hem och



ett nummer av Hemmet och familjen.



Kom gärna tillbaka imorgon för att se fler fynd ifrån Prylboden!






Kommentarer
Postat av: The StarChief

Har man börjat så.......

2010-04-07 @ 12:26:11
URL: http://starchief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? (det är så tråkigt att se "anonym" här)
Kom ihåg mig?


E-postadress: (måste anges men publiceras ej!)



URL/Bloggadress:



Lätta ditt hjärta här... (Tänk på att jag svarar här inne)

Trackback